زندگی سالم

علت تغذیه ای ریزش مو

موی های سر علاوه بر زیبایی ظاهری، از پوست سر انسان نیز محافظت می كند، که باعث می شود تا مو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد . یكی از مهم ترین و ساده ترین روش های داشتن موهای سالم تغذیه درست و همچنین داشتن یك رژیم غذایی مناسب است.

ادامه مطلب...

چگونه سریع و سالم چاق شویم؟

بعضی از افراد مادرزادی لاغر بدنیا می آیند و یا لاغر بوده و نمی دانند، چگونه چاق شوند. هرچند اکثر افراد بدنبال لاغری هستند، اما خیلی ها هم چاق شدن برایشان آرزو است. بعضی ها برای شرکت در تیم های ورزشی و یا ماندن در تیم نیاز به چاق شدن دارند.

ادامه مطلب...

پنج نکته ی کلیدی در چاق کردن صورت

غذاهای پرکالری و مقوی بخورید.غذاهای نشاسته ای و پرکالری مثل نان، برنج، ماکارونی و سیب زمینی گزینه های خوبی برای دریافت کالری بیشتر هستند. مصرف روغن زیتون و روغن بزرک هم باعث چاق شدن صورت می شود و هم برای سلامت بدن مضر نیست.

ادامه مطلب...

مواد غذایی و ویتامین های مورد نیاز برای رشد ابرو

بسیاری از خانم ها به دلیل تراشیدن ابروهای خود و یا نازک کردن های متوالی ابروی خود شاهد کم پشت و کم رنگ شدن ابروی خود می شوند. اگر می خواهید ابروانی زیبا و پرپشت داشته باشید از راهکارهای زیر پیروی نمایید:

ادامه مطلب...

پوست بیابانی

پوست ما به دلیل کمبود چربی در بدن خشک می‌شود. در واقع اسیدهای چرب ضروری یک لایه‌ی محافظتی چرب روی پوست ایجاد می‌کنند. زمانی که بدن با کمبود این اسیدهای چرب مواجه باشد این لایه‌ی محافظتی نیز کیفیت لازم را نخواهد داشت.

ادامه مطلب...

پنج غذای مفید برای داشتن موهای درخشان

ممکن است تا کنون هر راهی را از شامپو گرفته تا حالت دهنده¬ها، روغن ها و سرم های مو را برای داشتن موهای براق امتحان کرده باشید. بدانید که تنها موهای سالم می توانند درخشان باشند.

ادامه مطلب...

پنج ماده غذایی خام برای داشتن پوستی زیباتر


بسیاری از موادغذایی سلامت پوست را بهبود می بخشند. اما برخی از آنها حداکثر سودمندی را زمانی دارند که خام و نپخته مصرف شوند. موادغذایی خامی که سبب سلامت پوست می شوند عبارتند از:

ادامه مطلب...

میوهای ضد جوش و آکنه

دراین مقاله قصد داریم به معرفی ۱۰ میوه مفید و مؤثر در پیشگیری و درمان جوش و آکنه بپردازیم، البته به این نکته توجه داشته باشید که بیشتر میوه ها حاوی ویتامین های ضروری و مواد معدنی لازم هستند و این، بدان معنی نیست که روزانه باید همه آنها را مورد مصرف قرار داد.

ادامه مطلب...

چگونه چاق شویم؟

چگونه چاق شویم؟قبل از مطالعه توصیه های موجود در این مطلب، توجه کنید که اگر به کمبود وزن جدی دچار هستید یا به دنبال یک برنامه غذایی صحیح هستید، باید به پزشک متخصص تغذیه مراجعه کنید. آنچه در اینجا خواهید خواند، تنها توصیه هایی مفید و بی ضرر برای تغذیه و فعالیت شما است.

ادامه مطلب...

غذاهای مو را بشناسید

ریزش روزانه بیش از 100 تار موی سر دراثر شستشو و یا شانه زدن غیرطبیعی است که می توان با مصرف میوه، سبزیجات و مواد غذایی حاوی پروتئین، آهن، روی، امگا 3، ویتامین C و بیوتین تا حدودی مانع ریزش آن شد.

ادامه مطلب...

s5 logo

© 2013-2014 Dr. Ahmad Saedi All Rights Reserved.

Powered by Binacity.com

تماس با ما

آدرس مطب:
امیر آباد شمالی، روبروی بیمارستان شریعتی، کوچه یکم (شکرالله) پلاک 134، ساختمان پزشکان سبز امیرآباد، طبقه چهارم

پست الکترونیکی:

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

تلفن مطب:
021-88335006

به ما به پیوندید !