زندگی سالم

غذاهای پرکالری و مقوی بخورید.غذاهای نشاسته ای و پرکالری مثل نان، برنج، ماکارونی و سیب زمینی گزینه های خوبی برای دریافت کالری بیشتر هستند. مصرف روغن زیتون و روغن بزرک هم باعث چاق شدن صورت می شود و هم برای سلامت بدن مضر نیست.

1. غذاهای پرکالری و مقوی بخورید.غذاهای نشاسته ای و پرکالری مثل نان، برنج، ماکارونی و سیب زمینی گزینه های خوبی برای دریافت کالری بیشتر هستند. مصرف روغن زیتون و روغن بزرک هم باعث چاق شدن صورت می شود و هم برای سلامت بدن مضر نیست. خوردن تنقلات هم کالری زیادی به بدن وارد می کند اما از نظر سلامت به هیچ وجه توصیه نمی شود چرا که منجر به افزایش کلسترول خون و چاقی صورت می شود.

2. تولید هورمون کورتیزول را در بدنتان افزایش دهید چرا که سوخت و ساز را کم می کند.پیاده روی با سرعت زیاد، وزنه برداری، نرمش های کششی باعث ترشح این هورمون می شود. کورتیزول هورمونیست که زمانی که بدن خسته است ترشح می شود و سوخت و ساز بدن به طور موقت کاهش می دهد. مراقب باشید زیاد از حد هم خودتان را خسته نکنید چرا که برای سلامت مضر است.

3. هر روز 8 لیوان آب بنوشید. آب ، سموم بد و باکتری هایی که باعث ایجاد بیماری ها و کاهش وزن بدن می شوند را از بین می برد. آب کمک میکند که سطح گلوکز خون در حد طبیعی کنترل شود و احتمال بروز دیابت را کاهش می دهد.

4. صورتتان را ماساژ دهید تا استخوان بندی اش درشت شود.مقداری هوا داخل دهان کنید و به مدت سه ثانیه لپ و گونه ها را پر از باد نگه دارید. اینکار را چندین بار در روز انجام دهید تا عضلات گونه و فک را چاق تر کنید.

5. اگر روزانه میزان کالری لازم را با خوردن غذا دریافت نمی کنید مکمل های غذایی را فراموش نکنید. مکمل ها در عین اینکه به بدن ضرری وارد نمی کنند میزان کالری لازم را وارد بدن می کنند و به چاق شدن صورت کمک می کنند.

s5 logo

© 2013-2014 Dr. Ahmad Saedi All Rights Reserved.

Powered by Binacity.com

تماس با ما

آدرس مطب:
امیر آباد شمالی، روبروی بیمارستان شریعتی، کوچه یکم (شکرالله) پلاک 134، ساختمان پزشکان سبز امیرآباد، طبقه چهارم

پست الکترونیکی:

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

تلفن مطب:
021-88335006

به ما به پیوندید !