رژیم لاغری حتما باید رژیمی باشد که با فرهنگ معمول ما یکسان باشد
2018/12/03
رژیم لاغری غذا آزاد
2018/12/04
نمایش همه

رژیم لاغری و انواع آن

رژیم لاغری و انواع آن

می خواهم در مورد رژیم لاغری و انواع آن که من در خیلی موارد می شنوم استفاده می شود و می خواهم در مورد آنها یک کمی صحبت کنیم.

 رژیم های روز آزاد

ببینید رژیم های غذایی است به اسم رژیم غذایی روز آزاد و این طور است که فرد پنج روز هفته را به شدت رژیم می گیرد و ۵ شنبه و جمعه را برای مثال رژیم نمی گیرد و هر چه دوست دارد غذا می خورد.

این طور رژیم رژیم مناسبی برای لاغری نیست برای اینکه فرد وقتی که یک کاهش وزنی در ۵ روز هفته داشت این را در روز پنجشنبه و جمعه دوباره برمی گرداند یک. و دیگر اینکه پرخوری های روز پنجشنبه و جمعه باعث می شود ذائقه فرد که داشت کوچک می شد ذائقه غذا خوردنش کوچک می شد این اتفاق نیافتد و فرد دوباره به پرخوری عادت کند افراد معمولا می گویند معده ما داشت کوچک می شد دوباره بزرگ شد.

ما خیلی به معده اعتقادی نداریم در مورد ذائقه صحبت می کنیم. پس رژیم هایی غذایی که به آنها می گوییم رژیم های غذایی لاغری روز آزاد خیلی ما توصیه نمی کنیم.

دکتر تغذیه و مشاور تغذیه، دکتر احمد ساعدی با هدف ارائه روش های اصولی در تغذیه و میزان و نحوه غذا خوردن افراد می تواند نقش مهمی در رسیدن افراد به سلامت جسمی و روحی داشته باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *