عادات نادرست غذا خوردن فرزندان

مشکل صبحانه نخوردن فرزندان و تنوع غذایی
2019/07/02
تغذیه فرزندان بیش فعال
2019/07/02
نمایش همه

عادات نادرست غذا خوردن فرزندان

عادات نادرست غذا خوردن

امروز می خواهیم در مورد عادات نادرست غذا خوردن فرزندان صحبت کنیم و یکی از بحث هایی که در تغذیه کودکان وجود دارد عادات نادرست غذا خوردن مثل غذا خوردن جلوی تلویزیون یا غذا خوردن جلوی کامیپوتر است.

یادتان باشد که ما حتی برای بزرگسالان هم توصیه می کنیم که وقتی می خواهیم غذا بخوردن از تماشا کردن تلویزیون حتی فیلم های خوشحال کننده فیلم های هیجان دار ناراحت کننده اجتناب شود یا حتی موسیقی هایی که هیجان دارد توصیه می شود استفاده نشود.

هنگامی که غذا می خوریم ممکن است یک سری صحنه هایی در تلویزیون حیات وحشی یا جایی را نشان می دهد دشتی را نشان می دهد ولی هر نوع هیجان منفی یا مثبت در صحنه تلویزیون فرزند ما را اشتهایش را کاملا از بین می برد.

یک سوء هاضمه به وجود می آورد جذب کمتری از مواد غذایی خواهد داشت فرزند ما و آن تکمیل حافظه تغذیه ای در او اتفاق نخواهد افتاد چون بچه حواسش به غذا نیست به برنامه تلویزیونی است نه سیری اش را متوجه می شود بچه هایی که می خواهند چاق شوند بد است. نه ممکن است علاقه مندی به غذا وجود داشته باشد

برای بچه هایی که لاغر هستند می خواهند چاق شوند پس برای هیچ کدام از بچه های نه آنهایی که چاق هستند می خواهند لاغر شوند نه آنهایی که لاغر هستند می خواهند چاق شوند ما این توصیه را نخواهیم داشت.

دکتر تغذیه و مشاور تغذیه، دکتر احمد ساعدی با ارائه روش های اصولی در تغذیه و میزان و نحوه غذا خوردن افراد می تواند نقش مهمی در رسیدن افراد به سلامت جسمی و روحی داشته باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *