مشکل صبحانه نخوردن فرزندان و تنوع غذایی

مشکل صبحانه نخوردن فرزندان
2019/07/02
عادات نادرست غذا خوردن فرزندان
2019/07/02
نمایش همه

مشکل صبحانه نخوردن فرزندان و تنوع غذایی

صبحانه نخوردن فرزندان

امروز می خواهیم در مورد تغذیه بچه ها صحبت کنیم مخصوصا شکایت اصلی پدر و مادر صبحانه نخوردن فرزندان است. من همیشه گفتم صبحانه باید متنوع باشد مفهوم بنده این نیست که صبحانه گران قیمت باشد نخیر.

من عرضم این است که اگر یک روز نان و پنیر به فرزندمان می دهیم فردا نانش را عوض کنیم پس فردا به پنیر زیره بزنیم روز بعدی تخم مرغ آب پز روز بعد تخم مرغ نیم رو و کره بادام زمینی یا فردا کونفلکس استفاده شود بعد نان عوض شود. با این لطایف الحیل بتوانیم آن حداقل تغییر را در صبحانه بچه هایمان داشته باشیم

که فرزندمان بتواند صبحانه را تحمل کند. حتی ما بزرگسال ها هم وقتی یک فیلم را تماشا کنیم بار دوم دوست نداریم تماشا کنیم این تنوع مهم است که در صبحانه بچه ها باید حتما وجود داشته باشد

من به عنوان دکتر و متخصص تغذیه توصیه می کنم چندین نوع نان در یخچال باشد خود عوض کردن نان می تواند یک تغییر یا یک تنوعی را ایجاد کند برای صبحانه که فرزند ما بتواند صبحانه را تحمل کند.

دکتر تغذیه و مشاور تغذیه، دکتر احمد ساعدی با ارائه روش های اصولی در تغذیه و میزان و نحوه غذا خوردن افراد می تواند نقش مهمی در رسیدن افراد به سلامت جسمی و روحی داشته باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *