مشکل صبحانه نخوردن فرزندان

شباهت عادات غذایی فرزندان با بزرگسالان
2019/07/02
مشکل صبحانه نخوردن فرزندان و تنوع غذایی
2019/07/02
نمایش همه

مشکل صبحانه نخوردن فرزندان

مشکل صبحانه نخوردن فرزندان

امروز می خواهیم در مورد تغذیه بچه ها صحبت کنیم یکی از مشکلاتی که معمولا پدرها و مادرها در مورد تغذیه بچه هایشان می پرسند عادات صبحانه نخوردن بچه ها است. یعنی شکایت اصلی این است که بچه من صبحانه نمی خورد.

من در خیلی از سخنرانی هایم این را عرض کردم بگذارید این طور عرض کنم شما فرض کنید فرزند ما صبح بیدار شده می بیند خانه تاریک است مادر ژولیده است پدر بد اخلاق است صبح زود بیدار شدند با عجله می خواهند صبحانه بخورند آشپزخانه تاریک است غذای مانده شب را گذاشتند یا نانی که خیلی بیات شده یا پنیری که دیروز خوردند دوباره روی میز است.

این هیچ جذابیتی برای فرزند ما ندارد که بخواهد عاشق صبحانه باشد در صورتی که اگر همه اینها را تغییر بدهیم مادر لبخند بزند پدر به موقع بیدار شود

اینکه الان ماشین راه می افتد دیر می شود اینها استرس هایی که به بچه می دهیم بعد بچه را فشار رویش حتما که باید نان و پنیر بخورید در صورتی که این را به روش های مختلف می شود وضعیت را تغییر داد.

دکتر تغذیه و مشاور تغذیه، دکتر احمد ساعدی با ارائه روش های اصولی در تغذیه و میزان و نحوه غذا خوردن افراد می تواند نقش مهمی در رسیدن افراد به سلامت جسمی و روحی داشته باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *