وزن ایده آل در افراد لاغر

تغذیه برای افزایش وزن
2019/07/02
چاقی و افزایش اعتماد به نفس در افراد لاغر !!!
2019/07/02
نمایش همه

وزن ایده آل در افراد لاغر

وزن ایده آل در افراد لاغر

امروز می خواهیم در مورد لاغری ها صحبت کنیم که چطور می توانیم فردی که لاغر است را تا یک جایی کمک کنیم که به یک افزایش وزن ایده آلی برسد بالاخره صورت بهتر شود اندام ها زیباتر شوند چون لاغری در خیلی از موارد اگر مفرط باشد می تواند تاثیر بدی را در فیزیولوژی شخص بگذارد

خانم ها معمولا این طور هستند بسیار لاغر ممکن است باشند اینها ممکن است پریود نشوند و باردار نشوند تعادل هورمونی به هم می خورد ریزش مو اتفاق می افتد صورت از آن زیبایی و شادابی می افتد اندام از آن حالت زیبایی که ممکن است وجود داشته باشد خارج شده.

اینها شکایت اصلی است که فرد اعتماد به نفسش را از دست داده دوست دارد یک وزنی را در کلینیک بگیرد که باید کمک شود. منتها حتما باید دقت کرد که علاوه بر اینکه ما بحث های ریز مغذی و استفاده از آهن و زینک و مانند اینها ممکن است کمک کننده باشد باید یک رژیم متعادل غذایی که حداقل سه وعده غذایی اصلی و سه وعده میان وعده با پروتئین کافی و کربوهیدارت کافی و چربی بالانس شده چیزی در حدود ۳۰ درصد انرژی تامین کند نیاز است که این فرد مواظبت از محیط پراسترس داشته باشد.

برخی از علل لاغری

در خیلی از موارد می بینیم که کار فرد عامل اصلی لاغری اش است یا استرسی که در محیط کار است یا با خانواده است یا با اطرافیانش است باعث لاغری اش شده است. اینها باید علت یابی شود معمولا اگر شما بیماری را ببینید که در ماه اول افزایش وزن زیادی را بعد از مکمل یاری آهن و زینک نمی گیرد.

احتمالا مشکلش جای دیگری است مشکل همان بحث های اضطراب و استرس است که باید حتما اینها مشاوره شوند. پس یادمان باشد که این وضعیت یک وضعیت کاملا پیچیده چند عاملی است پس این را به راحتی نمی شود فقط با دوز زینک یا روی این وضعیت را حل کرد.

دکتر تغذیه و مشاور تغذیه، دکتر احمد ساعدی با ارائه روش های اصولی در تغذیه و میزان و نحوه غذا خوردن افراد می تواند نقش مهمی در رسیدن افراد به سلامت جسمی و روحی داشته باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *