چطور با تغذیه مناسب می توانیم زندگی سالم داشته باشیم

video style 02 80x80 - چطور با تغذیه مناسب می توانیم زندگی سالم داشته باشیم
تغذیه نامناسب و کم شدن دانسیته استخوان
2018/12/12
video style 02 80x80 - چطور با تغذیه مناسب می توانیم زندگی سالم داشته باشیم
تغذیه افراد مبتلا به دیابت و چند نکته
2018/12/12
نمایش همه

چطور با تغذیه مناسب می توانیم زندگی سالم داشته باشیم

video style 02

تغذیه مناسب

امروز می خواهم در مورد اینکه چطور ما با تغذیه مناسب می توانیم در طول زمان یک زندگی سالم و مفرحی داشته باشیم. یادمان باشد که زمانی که ما در مورد سلامتی و نشاط صحبت می کنیم حتما اولین چیزی که به ذهن بنده به عنوان یک متخصص تغذیه می آید اب کافی است. یعنی بافت های ما باید هایگریت باشد به قول پزشکان. یا پرآب باشد به قول افراد عادی. چطور این اتفاق می افتد. این اتفاق معمولا با نوشیدن اب فراوان یک و دیگر اینکه با فعالیت بدنی اتفاق می افتد.

یادمان باشد که همین ایستادن های طولانی مدت می بینید که اب در داخل مهره ها و آن غضروف های را کمتر می کند همین است که ما احساس می کنیم تا حدی خسته شدیم در صورتی که نشستن و دراز کشیدن و فعالیت های بدنی اینها همه شان می توانند در طول زمان باعث بیشتر شدن سهم آب در بدن ما شوند و در طولانی مدت باعث نشاط ما می شوند. زمانی که شما از یک فعالیت بدنی از پیاده روی از خرید کردن از راه رفتن از کار کردن خسته می شوید بدانید که آب بدن شما کم شده است.

دکتر تغذیه و مشاور تغذیه، دکتر احمد ساعدی با هدف ارائه روش های اصولی در تغذیه و میزان و نحوه غذا خوردن افراد می تواند نقش مهمی در رسیدن افراد به سلامت جسمی و روحی داشته باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *