برنامه ی غذایی برای حجم دار کردن بدن به روش طبیعی

images healthlife tokhme sharbati dr saedi
آیا تخم شربتی را می شناسید؟
۱۳۹۲-۱۰-۱۵
images healthlife lagharha
لاغر ها بخوانند
۱۳۹۲-۱۰-۱۵
نمایش همه

برنامه ی غذایی برای حجم دار کردن بدن به روش طبیعی

images healthlife regeamchaghi

images healthlife regeamchaghi

در مرحله اول این برنامه رژیمی(چاقی)برای ورزشکاران عزیز باید ذکر کرد که صبح زود از خواب بیدار شده و بعد ۵/۱ لیوان اب مینوشند.بعد ورزش مناسبی انجام داده(ورزش و نرمش).بعد برنامه رژیمی شروع میشود.

حال در رابطه با برنامه های غذای صحبت مینمائیم:

صبحانه:۸صبح
بیشتر در این قسمت (صبحانه) باید مواد پروتئینی و نیز نوشیدنی های مقوی استفاده شود. در این میان مصرف ۵ عدد سفیده تخم مرغ اب پز شده + مقدار کمی نان + یک لیوان شیر عسل و زرده تخم مرغ تجویز میشود.

وعده غذایی مابین صبحانه و ناهار:۱۰صبح
در این قسمت مصرف مواد نشاسته ای توصیه میشود که در این میان میتوان نشاسته (فرنی) را نام برد که بسیار مقوی است و به حجم دار کردن بدن کمک به سزایی میکند.

ناهار:۱ ظهر
در این برنامه غذایی یک سری مسائل می بایست رعایت شود تا به حجم دار شدن بدن کمک شود نه به چاق شدن و بد هیکل شدن.در این میان می بایست.

در هفته ای که ورزش میکنیم به غیر از روزهای جمعه که وقت استراحت دادن بدن است هفته را ۲ روز ۲ روز کرده و مواد غذایی را مصرف نمائیم.
۲روز در هفته ماکارونی که ۱ روز در هفته با سویا (پروتئین) و یک روز با گوشت چرخی. البته میتوان در ۲ روز هم از گوشت چرخی استفاده کرد و هم از سویا (بیشتر برای تنوع گفته شد که از هر ۲ استفاده شود).
۲ روز در هفته گوشت قرمز(که میتوان از ان در غذاهای متنوعی استفاده کرد از جمله انواع خورشتها رامیتوان نام برد).
۲ روز در هفته گوشت سفید مصرف میشود(حال یا میتوان مرغ باشد یا ماهی).

عصرانه:۵ بعد از ظهر
۵ عدد سفیده تخم مرغ اب پز شده + ۲ عدد سیب زمینی اب پز شده +۱ لیوان اب پرتقال

شام:۸ شب
بهتر است وعده اخر یعنی شام را سبکتر مصرف نمائیم مثل غذاهای حاضری اما باید این وعده پر محتوا باشد(سبزیجات و میوه ) نباید فراموش شود.
ساعت ۱۰:۳۰ شب وقت خوبی برای خواب است و قبل از خواب اگر یک لیوان شیر مصرف شود بسیار خوب و مفید می باشد.
امیدوارم برنامه نیز مسمر ثمر واقع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *