picture dr
رژیم لاغری و خطر گرسنگی های طولانی مدت
2018/12/06
video style 02 80x80 - تاثیر لاغری بر زیبایی
چطور چاقی بالا تنه یا پائین تنه می تواند تاثیر بر سلامتی ما داشته باشد
2018/12/09
نمایش همه

تاثیر لاغری بر زیبایی

video style 02

تاثیر لاغری بر زیبایی

امروز می خواهم در مورد اینکه چطور لاغری بر زیبایی تاثیر دارد. خیلی اوقات از بنده می پرسند که فلانی می شود ما مثلا لاغر شویم ولی صورتمان چاق شود یا برعکس صورتمان لاغر شود ولی انداممان لاغر نشود یا بازوهایمان کوچک شود ران هایمان کوچک نشود.

از این نوع سوال ها خیلی می پرسند واقعیت این است که پاسخ این است که ما بدنمان در هماهنگی کاهش وزن اتفاق می افتد و یا افزایش وزن اتفاق می افتد پس اینکه صورتمان پر شود در زمانی که مثلا پائین تنه ما کوچک می شود ممکن نیست واقعا مگر اینکه کاهش وزن درستی را یا رژیم لاغری مناسبی را پیش برویم اب فراوان بنوشیم و پیاده روی داشته باشیم و نگذاریم که هنگام کم شدن چربی آب بدنمان تخلیه شود.

یک مورد دیگر هست که باید مواظبت داشته باشیم که حتما از سبزیجات و میوه جات رنگی قرمز استفاده شود در طول روز که این آب را در بدن ما نگاه دارد که صورت ما نریزد موهایمان نریزد زیر چشم ها تیره نشود و جاهایی که خطوط در چهره ما است معمولا با اخم کردن و لبخند زدن معلوم است اینها خیلی تکیده نشوند.

دکتر تغذیه و مشاور تغذیه، دکتر احمد ساعدی با هدف ارائه روش های اصولی در تغذیه و میزان و نحوه غذا خوردن افراد می تواند نقش مهمی در رسیدن افراد به سلامت جسمی و روحی داشته باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *