عادات نادرست غذا خوردن فرزندان
2019/07/02
بیش فعالی کودکان و غذاهایی که باعث افزایش آن می شوند
2019/07/02
نمایش همه

تغذیه فرزندان بیش فعال

تغذیه فرزندان بیش فعال

امروز می خواهیم در مورد تغذیه فرزندان بیش فعال بچه ها صحبت کنیم و مخصوصا پسربچه هایی که بیش فعال هستند.

خیلی از پدر مادرها فکر می کنند بچه هایشان بیش فعال هستند در پسران بیشتر دیده می شود اتفاقا کاری که برای بچه های بیش فعال توصیه می کنیم این است که اسیدهای چرب امگا سه بیشتری به فرزندان بدهیم یعنی از منابع غذایی ماهی ها و گردو هر روز در برنامه غذایی فرزندمان باشد.

برای تغذیه فرزندان بیش فعال توصیه شده از مکمل های امگا سه استفاده کنیم برای اینکه فرزندمان بتواند توجهش را افزایش بدهیم چون بیش فعال ها همیشه با توجه پائین همراه است بچه ها معمولا درس خوبی نمی خوانند همیشه حواسشان پرت چیزهای محیطی و حاشیه ای است و خود این می تواند مانع درس خواندنشان شود.

پس توصیه ما این است که از منابع غذایی امگا سه و کمپسول های مخصوص بچه ها استفاده شود یادمان باشد کپسول هایی که برای بزرگسالان است دوز بالاتری از چربی های امگا سه را دارند و مناسب بچه ها نیست و می تواند اگر در طولانی مدت استفاده شود باعث خونریزی های داخلی یا خون دماغ شدن های مکرر برای فرزندمان باشد و بسیار شایع است برای بچه هایی که با دوز بالا امگا سه دریافت می کنند.

دکتر تغذیه و مشاور تغذیه، دکتر احمد ساعدی با ارائه روش های اصولی در تغذیه و میزان و نحوه غذا خوردن افراد می تواند نقش مهمی در رسیدن افراد به سلامت جسمی و روحی داشته باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *