رژیم لاغری و انواع آن
2018/12/03
پودر لاغری
2018/12/04
نمایش همه

رژیم لاغری غذا آزاد

رژیم لاغری غذا آزاد

امروز می خواهم در مورد رژیم هایی که معمولا می گویند رژیم لاغری غذا آزاد صحبت کنیم ، رژیم لاغری غذا آزاد رژیم هایی هستند که ما یک رژیمی را به فرد می دهیم می گوییم یک سری از غذاها آزاد هستند و هر چقدر توانستید دلتان خواست می توانید از این غذاها استفاده کنید,

برای مثال به فرد می گوییم خیار گوجه فرنگی و کاهو و سالاد کاملا آزاد است و فرد مخصوصا در روزهای اول و هنگامی که ضعف بیشتر اتفاق می افتد رجوع می کند به این نوع میوه ها و سبزیجات و مقدار بسیار زیادی از این میوه ها و سبزیجات را استفاده می کند به زعم اینکه اینها آزاد هستند در رژیم غذایی شان. خود این باعث می شود که فرد ذائقه غذا خوردشان کم نشود و به قول خودشان معده کوچک نشود.

در رژیم لاغری غذا آزاد پس در طولانی مدت تاثیر این نوع غذاهایی که البته انرژی زیادی ندارند بنده هم عرض می کنم ولی تاثیر ذهنی و تاثیر ذائقه ای اینها در طولانی مدت بسیار مخرب خواهد بود و فرد با اینکه وزن کم می کند همیشه ذائقه پرخوری یا زیاد غذا خوردن را با خودش خواهد داشت و این واقعا سخت است برای فرد که رژیم غذایی داشته باشد در آن واحد یک تمایل بسیار شدید دارد برای غذا خوردن.

دکتر تغذیه و مشاور تغذیه، دکتر احمد ساعدی با هدف ارائه روش های اصولی در تغذیه و میزان و نحوه غذا خوردن افراد می تواند نقش مهمی در رسیدن افراد به سلامت جسمی و روحی داشته باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *