چاقی و افزایش اعتماد به نفس در افراد لاغر !!!

وزن ایده آل در افراد لاغر
2019/07/02
لاغری کودکان
2019/07/02
نمایش همه

چاقی و افزایش اعتماد به نفس در افراد لاغر !!!

چاقی و افزایش اعتماد به نفس در افراد لاغر

امروز می خواهیم در مورد چاقی و افزایش اعتماد به نفس در افراد لاغر صحبت کنیم و اینکه چطور فردی که لاغر است اعتماد به نفس کمی دارد دوست دارد چاق شود ممکن است به روش های نادرستی دست بزند که بخواهد چاق شود مثلا بعضی مواقع افراد ممکن است هر روز صبح کلی خامه بخورند نوشابه بخورند هر روز یا غذاهای چرب عجیب و غریب یا کباب کوبیده هر روز.

اینها روش مناسبی برای افزایش وزن نیست یادمان باشد ما برای فردی که لاغر است می خواهد چاق شود خیلی توصیه نمی کنیم چربی زیادی مصرف کند این چربی اتفاقا باعث بیشتر شدن سهم چربی می شود در صورتی که ما برای فردی که لاغر است دوست داریم سهم بافت فعالش افزایش یابد.

پس حتما باید یک رژیم متعادل که یک چیزی در حدود ۵۵ درصد انرژی از کربوهیدارت ها بیاید سی درصد از چربی ها بیاید و ۱۵ درصد از پروتئین بیاید را این فرد داشته باشد.

حتما باید این رژیم غذایی سرشار از ریزمغذی ها باشد ویتامین هایی مخصوصا ویتامین های زینک و آهن تا فرد بتواند بعد از مدتی به آرامی وزن بگیرد این افزایش وزن حتما برایش ماندگار خواهد بود.

دکتر تغذیه و مشاور تغذیه، دکتر احمد ساعدی با ارائه روش های اصولی در تغذیه و میزان و نحوه غذا خوردن افراد می تواند نقش مهمی در رسیدن افراد به سلامت جسمی و روحی داشته باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *