دست پاچگی بعد از تشخیص کبد چرب

آنتی اکسیدان در کبد چرب
2019/05/02
راهکارهای نادرست برای درمان کبد چرب
2019/05/14
نمایش همه

دست پاچگی بعد از تشخیص کبد چرب

دست پاچگی بعد از تشخیص کبد چرب:

سلام عرض می کنم خدمت شما دوستان عزیز دکتر احمد ساعدی هستم متخصص تغذیه.

امروز می خواهم در مورد کبد چرب و چیزی که ما به آن می گوییم دست پاچگی بعد از تشخیص کبد چرب با هم صحبت کنیم.

خیلی از افراد می روند جواب آزمایش می گیرند می بینند آنزیم های کبدی که ALT , AST است بالاست و سریع سونوگرافی انجام می دهند سونوگرافی تشخیص می دهند که کبد چرب گرید یک یا دو یا سه دارند.

اینها بسیار دستپاچه می شوند قبل از اینکه به دکتر تغذیه مراجعه کنند تا این سه روزی که بروند تا دکتر من دیگر غذا نخواهم خورد کل غذا را حذف می کنم تا یک کمی وزنم بیاید پائین چون در اینترنت سرچ کردم که حتما باید وزنم را بیاورم پائین بعد این گرسنگی طولانی هنگام این غذا نخوردن ها این آب ننوشیدن ها خودش اتفاقا کبد را چرب می کند.

چرا چون زمانی که ما ناشتا هستیم کلسترول بسیار زیادی در بدن ما می چرخد زمانی که چربی ها می سوزد و این کلسترول اتفاقا جایگیر می شود در سلول هایی که نباید.

بنابراین یادمان باشد وقتی این تشخیص را برای ما دادند دستپاچه نشویم این تشخیص برای چندین ماه یا سال گذشته است.

دستپاچه نشویم با آرامش به متخصص تغذیه مراجعه کنیم یک رژیم غذایی کاهش وزن با ۵۰۰ کیلو کالری کاهش وزن در روز بگیریم با اب فراوان پیاده روی روزانه در نهایت با حذف کربوهیدرات های ساده مثل شیرینی ها و مانند اینها به ده درصد کاهش وزن در مثلا در دو سه ماه آینده خواهیم رسید و هر ده درصد کاهش وزن برابر است با تقریبا کاهش یک گرید یا یک درجه از کبد چرب.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *